Вашето мнение е важно за нас

Уважаеми Клиенти,

Удовлетвореността на нашите клиенти е приоритет за Sogelife. Ние обръщаме голямо внимание на обратната връзка с Вас, която ни позволява да отговорим на нуждите Ви и постоянно да подобряваме качеството на нашите продукти и услуги.

Ако желаете да споделите с нас мнение, предложение или трудност, която срещате при използването на нашите продукти или услуги, бихте могли да го направите писмено, чрез следните канали:

1. На адрес:
ЗАД „Сожелайф България” 
гр.София 1303, район „Възраждане,

ул. „Осогово" № 38-40,

сграда „Кристал билдинг”, ет. 4  

2. По имейл: sgeb.sogelifecomplaints@socgen.com 

3. По факс:  +359 (0) 2 937 05 00

 

4. Чрез попълване на контактната форма на уеб-сайта ни

Нашите служители са готови да разрешат Вашето искане възможно най-бързо, като ще направим всичко възможно да отговорим на всеки Ваш сигнал не по-късно от 30 дни след получаването му. За целта Ви молим да използвате разбираем език, като не забравяте да включите следната информация:

  • Вашето име
  • Адрес
  • Телефонен номер за връзка
  • Причини за оплакване (искане)
  • Подпис
  • Дата на подаване
Изпрати запитване